Tweet

Pages

其实,

我也只不过是个普通人而已
我也会犯错
不过不要紧
犯错了 我会道歉 会试着改过

但是有时候
也希望别人可以谅解
偶尔我也会觉得有点累
累的时候
如果别人能对我的态度好一点点
给我少许的肯定
那就好了

可是
我什么都感觉不到
不觉得别人对我的态度有所改善
只是好像在勉强应酬我
反而觉得自己做的一切 一直在试着讨人欢心
令自己越来越讨人厌

希望的不多
只是如果你可以对我说
我做的一切 让你觉得很窝心
对我来说 就已经足够了

3 comments:

You copy and paste from somewhere?? I tot u said dunno chinese.. :P

XiaoWei: haha i study until std 3. but..my mum is mandarin teacher HAHA then after that i learn sedikit sedikit from karaoke and jay chow. then hor, u see all my words, simple words only. no difficulty wan. difficult words that i don know how to write, i change to simple sentence -_-"

jay chow lyrics damn tough until listen in china exam worr...

not bad, not bad

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More